شباب كول المستقبل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دردشه شباب كول.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اضحك كركر اوعى تفكر

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
دمعة المنتدى
مشرف
مشرف
دمعة المنتدى

الاوسمه : اضحك كركر اوعى تفكر 415163525
دعاء : اضحك كركر اوعى تفكر 399528065
الاعلام : اضحك كركر اوعى تفكر Female62

اضحك كركر اوعى تفكر Empty
مُساهمةموضوع: اضحك كركر اوعى تفكر   اضحك كركر اوعى تفكر I_icon_minitimeالسبت يوليو 19, 2008 5:55 am

مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك

مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!

مرة اتنين أغبية طالعين رحلة فالسواق نزل استراحة ورجع لقى الفتيس مش موجود قالهم الفتيس راح فين...قالوله لقينك يا عم طول الطريق عمال تشد فيه مش عارف تخلعه قولنا نشلهولك

مرة واحد غبى واقف في الشارع وبيتكلم فى المحمول وعمال يزعق ويقول : بس دورى تانى...معلش دورى كويس ..واحد معدى فى الشارع سأله : فيه ايه؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع .. لقى (الرقم الذى طلبته غير موجود بالخدمة من فضلك اعد المحاوله)

مره اتنين مجانين اتفقوا انهم يهربوا من المستشفى واحد قال للتانى لو لاقينا السور عالى هنهده لو لاقيناه واطى هنط من فوقيه التانى قاله ماشى راحوا مالاقوش سور خالص قالوا يخساره المهمه فشلت

مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول "جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن." راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا عندى ايه؟" قال له "انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض"
https://lovecool-am.yoo7.com
sweet angle

sweet angle

دعاء : اضحك كركر اوعى تفكر 399528065
الاعلام : اضحك كركر اوعى تفكر Female31

اضحك كركر اوعى تفكر Empty
مُساهمةموضوع: رد: اضحك كركر اوعى تفكر   اضحك كركر اوعى تفكر I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 23, 2008 9:58 am

ثانكس ع التوبيك كان فيري فاني flower

اضحك كركر اوعى تفكر
صفحة 1 من اصل 1